Álláslehetőség – pénzügyi számviteli ügyintéző
A Várpalotai Polgármesteri Hivatal
a “Közszolgálati tisztviselőkről szóló” 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet pénzügyi-számviteli ügyintéző munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Veszprém megye, 8100 Várpalota, Gárdonyi Géza utca 39.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
I/19. pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok:
Gondoskodik a Várpalota Város Önkormányzata és a Várpalotai Összevont Óvoda számláinak rendszeres rögzítéséről az ASP rendszerben. Felelős a számvitelhez kapcsolódó analitikus nyilvántartások vezetéséért, azok egyezőségéért. Zárszámadáshoz információt szolgáltat, elkészíti az érvényben lévő számlatükör részletezettsége szerinti mérleget, gondoskodik a bizonylati alátámasztottságról. Vezeti a bejövő és kimenő számlák ÁFA nyilvántartását.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a “Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a(z) Közszolgálati Szabályzat rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi,
statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens
szakképesítés.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- felsőfokú végzettség,
- államháztartási szakon szerzett mérlegképes könyvelői végzettség,
- legalább 2 év államháztartási területen könyvelésben szerzett gyakorlat,
- ASP szakrendszer ismerete,
- közigazgatási alapvizsga/szakvizsga.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Részletes szakmai (fényképes) önéletrajz,
- a végzettséget igazoló okirat(ok) fénymásolata,
- Három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
- A pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. február 22.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Csonka Marianna nyújt a 06/30/6318695 telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Várpalotai Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (8100 Várpalota, Gárdonyi G. u. 39.). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: P09/18/2024., valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi-számviteli ügyintéző.
- Elektronikus úton dr. Ignácz Anita Éva jegyző részére a jegyzo@varpalota.hu e-mail címen keresztül
- Személyesen: Csonka Marianna 8100 Várpalota, Gárdonyi G. u. 39.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
Az érvényes pályázatot benyújtók közül kiválasztottak személyes meghallgatását a munkáltatói jogkör gyakorlója végzi.
A pályázat elbírálásának határideje: 2024. február 28.
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
Várpalota Város Honlapja – 2024. február 6.
Önkormányzati facebook– 2024. február 6.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A kinevezés határozatlan idejű és a munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki. A pályáztató fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa. A benyújtás határidején a Várpalotai Polgármesteri Hivatalhoz való beérkezés időpontját kell érteni!
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.varpalota.hu honlapon szerezhet.